torsdag 15 januari 2009

vardagslyx

Ännu en bra tag i stan. Och jag är ännu hesare efter mer prat, men det gör inget. Det var trevligt och nyttigt prat så då gör det inget om mina stämband får lida lite. Har varit hos en barndomsvän och fikat. Jag hade Molly med, och det förgyllde en liten krabat på 10 månader. Otroligt söta ihop! Kände mig trygg med sällskapet. Vi gick lite i Slottskogen och tänkte sedan försöka oss på lite loppis, men Molly nekades inträde så vi satte oss på vagnen hem. Mötte upp en annan vän istället och hon lockade med vardagslyx, tapas.
Hur trevligt som helst, jag kände mig dock lite slut efter bebis & valpmyset, så det var hon som fick stå för största delen av konversationen, men det är hon bäst på. Hon var på jakt efter en kille, och jag kom med några förslag, inga hon nappade på direkt.

Har inga planer för morgondagen ännu, men det känns rätt skönt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar