torsdag 22 januari 2009

Love IS stronger than jesus


Äntligen 1 : Obama puttar ner Bush från tronen
Äntligen 2: Äktenskap för alla

Ja denna veckan är verkligen historisk, och jag känner ett litet hopp om att något är på gång nu, inte bara för världen, utan för mig.

Igår försov jag mig 2 bussar och min dag med Virre blev inte som planerat, men ingen ångest för det inte. Vi var på torp en sväng. Var på Panduro och sedan shoppade vi underkläder på Lindex. Rent och snyggt under är alltid en självförtroende höjare. På kvällen blev det mys bland tidningar och knappar. Det blev inte så mycket skapande men jag tror vi båda var lite distraherade av små funderingar och blockeringar. Vi bestämde i allafall att vi ska se nya Moddysson filmen "Mammut" som har premiär på fredag. Ett måste eftersom den gudomlige Gael Garcia Bernal är med.

Idag befinner jag mig i råa Göteborg igen. Molly är extra kramsjuk idag, och vill vara så när mig som möjligt. Jag ska tror det blir en loppissväng med Lisa senare, och kanske en konsert.

Nu ska jag bege mig ut i jobbsökardjungeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar