onsdag 14 januari 2009

om natten kommer...

Borde ha huvudet på kudden, borde drömma, borde inte vara trött imorgon. Men om tankarna fortfarande snurrar är det svårt att somna. Och det surrar inom mig. Om saknad, om dig, om vart jag är på väg, om att vara liten på en ännu mindre planet.

Jag känner mig i alla fall peppad att sätta mig på tåget imorgon. Det kanske till och med blir lite yoga imorgon, vore mer än välkommet. Har ätit mörk choklad till middag, det ska ju vara nyttigt har jag hört.

Har snokat redo på massa bra musik idag och proppat min ipod med nytt, har gått alltför länge med samma surr i öronen. En vän introducerade mig för Air France, ska lyssna imorgon.

Sweet dreams

1 kommentar:

  1. Jaaa det låter ju som en jättebra idé! Härligt, det måste jag kolla upp. Gulliga ni är som tänker på mig. Vad har du för planer för helgen? jag har sextio spänn som jag är sugen på att bränna på krogen:) call me, puss

    SvaraRadera