söndag 4 januari 2009

Snyggare? smartare ? rikare? - eller bara ett nytt år igen

Tänkte det var dags igen, att kasta mig ut här igen, denna gång utan skyddsnät. Varför utsätter jag mig för det igen? - Jo jag vill visa att jag valt att leva...Get busy living or get busy dying!!!
Och nu finns jag här igen inför alla att beskåda. Terapi? -Nja, snarare mer smärta än lindring. Vart är jag nu då, jo en meter under jorden, två meter från botten. Så ja, det blir ljusare.

Har börjat nya året med brödbakning, kände att jag var tvungen att lura influensan, tror det hjälpte lite, höll hostan borta en timme eller två i vart fall. Sedan fick jag äntligen min morgonpromenad med Vicky, 15.15, men inte värt att kalla träning, det var ju minus ute. Vicky lämnade mig för macken och jag lunkade hem till mina bröd, aprikos,valnöt och soltorkad tomat, och min Tolstoy.

Kvällen bjöd på nygräddade våfflor och trådlöst nätverk på rummet!!!!!!
Lycka, nu stannar jag här ett tag.

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Inte visste jag att du hade en blogg, ska genast länka dig. Blev bröden goda? Höll på att frysa ihjäl när jag tog mig hem ikväll, tio minus är inte okej. Vi får styra upp ngt kulturellt i veckan. Kram Vickie

    SvaraRadera