tisdag 13 januari 2009

"Alla har vi någon inom oss som ännu inte lärt sig att leva"


Har ont, ont, så j-a ont i halsen nu, kom igen, det är inte kul längre. 2 veckor influensa nu, suck!!

Idag har jag slitit mig upp innan tolv, men tror jag fortfarande har morgongrus i ögonen. Var hos min prattant, hade inte så mycket att säga idag. - Men visst känns det bättre nu, säger hon.
- Äh, jo kanske, tvekar jag fram. Jo, visst är jag starkare, mer energi och så men inte frisk.





Gick hem genom nostalgitunneln och tänkte nu jävlar! Sökte det där jobbet som korre i London. Fyllde duktigt i massa luckor, sorterade örhängen, kläder, skivor och började packa så smått.
Ska till Götet imorgon, Molly längtar, och jag vill bort. Ska fika hos en barndomsvän på torsdag och träffa Elina till helgen.
Har drömt om att resa idag, vill ha ett nytt äventyr.
Känner så när allt här hemma känns osäkert, har ingen riktigt trygg gren att klänga mig fast vid. Men visst längtar jag efter det med.





















En stabil jävla ek, med många rötter i marken. Nu är jag bara ett litet darrande asplöv.

Har inte skrivit idag, men ska försöka i Göteborg, hoppas det funkar. Vill så gärna komma vidare. Jag tror verkligen på den här idén och kommer inte kunna släppa den, den måste ut.

Ska se om jag kan få ner lite mat nu, har ingen aptit när halsen gnisslar.

Ynklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar