söndag 1 februari 2009

Det finns fortfarande gränder att upptäcka...

Var och shoppade loss på loppis igår, kom ut med 4 par skor och 10 blomkrukor. ah, ah.
Kan väl aldrig ha för många skor?

Jens & Tove tog på japancharmen och knöt förklädena om liven för att en stund senare duka upp sushi. Trevligt, men jag hade behövt en flaska sake för att bli pigg under middagen, somna nästan i soffan med kaffekoppen i handen. Rykte upp mig, hoppa i stövlarna och tog hissen 25 våningar upp i himlen. Elina blev tyvärr illamående, men stan är liten och jag sprang på en drös med vänner från Gävle. Underbart kul, det skapades ett otal yrkesdanser, och med sug i bena sökte vi upp ett nytt dansgolv. Vet inte hur det gick till men de lyckades lura in mig på GK, har inte vart där på tio år minst, ja, ja. Trevligt sällskap gör alla ställen bra, men tittade jag förbi mitt sällskap var medelåldern så låg att jag fick en finne på överläppen.

Back in black fick ett abrubt slut och ljuset bländade vampyrerna. Min mobil fick fötter, men hamnade flaxigt nog i rätta händer.

Har i brist på nya bilder, dunkat upp lite gammalt. Saknar ju Baski.

Söndagsmorgon är en tid för återhämtning och slow-motion, så mitt värdpar fick sova lite längre men sedan vände jag upp en bondomelett till oss.
Fortsatte ut i kylan för att möta upp Sus & Dus ( Susanne). Vi letade upp nya gränder i gamla stan och slumrade sedan över en kopp varm vitchoklad.

Nu blir det mys och tex mex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar