tisdag 3 februari 2009

Äpplen och vapen

Har flyttat från Skärmarbrink ut till Bandhagen, hem till Sara & Pelle. Men jag vet inte om jag stannar en eller två nätter till. Börjar saknar västkusten.

Idag har jag varit på armémuseet, kändes som en historiauppdatering av årtal och orgie av vapen. Jag kände mig seg och hängig och blev ännu tröttare när jag landade i Hökarängen på middag hemma hos MacGarden. Vi pratade äpplen, hundar och bytessamhälle. Kvällen avslutades med musikbyte innan jag tog bussen till Bandhagen igen.

Har haft den filosofiska frågan utslängd några dagar nu. Tror ni att McDonalds finns om hundra år?
Jag vet inte vad vi ska våga tro. Hur lång tid är egentligen hundra år?

Jag är trött nu, har fem sidor kvar i vampyrboken, sedan tror jag faktiskt att jag får somna....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar