lördag 21 februari 2009

Nude salad























Lovade Virrepinnen lite naken lyx. Och tror den här bilden är mer än så. Bilden kommer från en 80 tals bok som om jag inte minns fel hette något i stil med "sexy dishes". Måste fråga Tony om han har kvar den i bokhyllan.

Lämnade Götet för en soffa på Glasberget. Såg en koreansk film, Järn 3:an, och åt fruktsallad. Sedan fastna vi framför knähundarna. Hittade några nya roliga bloggar som jag måste komma ihåg att länka till senare.
Letade också upp flamingotapeten från Cole & Sons, som jag och Baski har spanat på.

Så fin.

Morgonstund har tydligen guld i mun, så jag ska väl hoppa i säng nu.

1 kommentar:

  1. haha När du sa naket och lyx trodde jag inte att mat skulle vara involverat! :S Mer guld, speglar, fjädrar och spets kanske... Mer nakenlyx tack! :D

    SvaraRadera