torsdag 12 mars 2009

Lite framåt

Är i Bovall. Kidnappa Molly från storstaden, tyckte hon behövde lite vildmarksliv. Så igår var vi ute på isen och pimpla abborre. Sol och is gjorde susen för våra själar. Molly har även utvecklat sitt bollsinne och vill helst vara ute på gräsmattan även mitt i natten.

Det känns lite tyngre idag när solen inte vill titta fram. Vet inte vad jag ska ta mig för. Vill planera, men samtidigt göra här och nu någonting. Vill stanna, vill till Göteborg, vill lägga mig under täcket.

Blir stressad när jag ställer krav. Blir frustrerad när jag inte ställer krav.

Ska på jobbintervju på lördag. Känns bra. Vill göra, vara i behov, vara social.

Nu måste jag skapa, vara duktig eller bara ta det lugnt.

1 kommentar:

  1. Jag vill gärna med till gbg! Men jag ska ju vara där på syomötet imorn du vet, kl 14. och jag måste stanna här så länge som möjligt och jobba med ansökningarna. så om du vill åka imorgon är jag verkligen med! men idag måste jag vara här... du kna väl ringa mig :*

    SvaraRadera