måndag 23 mars 2009

Fågelholk, pannkakor och temafester.

Jaha, så det blev inget Dundertåg för min del i fredags. Vi valde tapetsering istället. Jag älskar tapeten. Grönt är skönt!
Sedan blev det loppiiiislördag med koljagratäng och cykeltur och tillsist somna framför the Shining. Söndag blev besvikelseakution och fågelholksnickeri. Jag blev supernöjd med min holk, men Baski verkade inte lika imponerad av den.

Idag gästspela jag i skivbutiken. Kändes härligt hemma på något sätt. Sedan fick jag pannkakor med diverse pålägg (drottningsylt,äppelmos,honung, hallonsylt och vaniljglass) av V och Gylfe. Och resten av kvällen brainstorma vi lämpliga teman inför kommande fester. Vill inte riktigt avslöja de brilljanta idéerna som dök upp, men några ledtrådar är; hamsterbur, fruktsallad och rullator.

Jag har ett nytt jobb på gång med och så har jag satt en definitiv deadline för råmanuset.
Kom igen, kom igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar