fredag 19 juni 2009

Veckan innehöll raggartur, lägenhetsköp och kanske blir det en midsommar idag?

Har köpt mig en lägenhet nu, äntligen! Trodde väl aldrig att jag skulle göra det i lilla Uddevalla men det känns faktiskt helt ok. Lägenheten är helt underbar, 50-tal med världens finaste gröna kök. Det kommer bli bra. Och jag får ett nytt projekt att sätta händer i, min skaparglädje är total just nu.

I onsdags mådde jag inte så bra men bror hårdrock ( ni som missat dokumentären om bröderna hårdrock måste genast se den) räddade dagen när han tog mig på en tur i bilen. Härligt befriande att glida runt i rondellerna i stan trots skicket på bilen. (Ha,ha läste precis på dn.se att var tredje svensk bil inte är säker.)

Midsommar, ja du, hade tänkt gömma mig här hemma, men jag tar nu en tur till stugan för att hänga med syster. Det blir nog helt lagom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar